loading...
سایت تفریحی یک نایس
admin بازدید : 425 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

اس ام اس های عاشقانه احساسی جدید فروردین 94

 

 

 

 

 

استاتوس های فوق العاده عاشقانه جدید 94

 

  

دیوانه نیستم !

فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم

 

 

 

.******************

 

 

درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند !

چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .

 

 

اس ام اس های فوق العاده عاشقانه و زیبا 2015

 

 

 


 

 

دیوانه نیستم !

 

 

فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم

 

******************

 

 

 

درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند !

چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .

 

 

*******************

 

 

 

 

نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم / ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم .

 

 

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک 2015

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

از لحظه ای که چشم باز میکنم

 

 

کار شروع میشود

نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن

قلب … چشم … گوش …

مبادا ذره ای

از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !

 

 

**************

 

 

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست

 همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !

 

 

**************

 

 

 پنداشتی که چون ز تو بگسستم /  دیگر مرا خیال تو در سر نیست

اما چه گویمت که جز این آتش /  بر جان من شراره ی دیگر نیست . . .

 

 

****************

 

 

برایت مینویسم دوستت دارم

میدانم که نمیدانی

ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .

 

 

************

 

 

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت

و تو حتی نمیگویی

جـــــــــانم . . .

 

 

*************

 

 

چه رسم تلخی ست

تو ، بی خبر از من و تمام من ، درگیر تو !

 

 

 

 

 

 

اس ام اس های عاشقانه جدید 

 

 

دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .

 

 

*************

 

 

 

روی کفنم بنویسید

 

موریانه ها

زهرمارتان

این تن که می خورید

حسرت شیرین بود

که خاک به آغوش کشید !

 

 

*************

 

 

آنقدر میوه های سمپاشی شده به خوردمان دادند

که این روزها

با حرف هایمان هم ، آدم می کشیم . . .

 

 

**************

 

 

 

 

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم

غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم  . . .

 

پیامک های فوق العاده عاشقانه تنهایی 94


 

 

 

بی هیچ صدائی می آیند

زمانی که نمی دانی

در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و…

بی هیج نشانی از دلت می گریزند

تا تمام چیزی که به یاد می آوری

حسرتی باشد به درازای زندگی

چه قدر بی رحمند رویاهـا . . .

 

 

*****************

 

 

 

 

خنده ام میگیرد

 

وقتی پس از مدت ها بی خبری

بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری

میگویی : دلم برایت تنگ است

یا مرا به بازی گرفته ای

یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی

دلتنگی ارزانی خودت . . .

 

 

 

 

***********

 

 

 

دلم می خواهد نامت را صدا کنم

یک طور دیگر

جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد

یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم

دلم می خواهد نامت را صدا کنم

یک طور که دلت قرص شود که من هستم

یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2124
  • کل نظرات : 308
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 147
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 436
  • بازدید ماه : 794
  • بازدید سال : 28,008
  • بازدید کلی : 4,946,218