loading...
سایت تفریحی یک نایس
admin بازدید : 323 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک جدید تبریک عید نوروز 94

 

 

 

 

 

 

 

 

پیام نوروز این است...

دوست داشته باشید و زندگی کنید. زمان همیشه از ان شما نیست

پس دوستت دارم بهترینم نوروز مبارک

 

 

 

.

 

.

امسال نوروز با تو برایم رنگ و بوی دیگری دارد

عشق من نوروزت مبارک

.

.

.

اس ام اس عاشقانه عید نوروز 94

.

.

 

شیشه می شکند و زندگی می گذرد. نوروز می آید

تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است پس دوستت دارم

چه  شیشه باشم چه اسیر سرنوشت

.

.

اس ام اس عاشقانه تبریک عید نوروز 94

.

.

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است

اما خدا را شکر که نوروزهر سال این فکر را به یادمان می آورد.

پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند.

.

.

اس ام اس عاشقانه برای عید نوروز 94

.

.

 

 

 

لحظه ای که سال تحویل می شه

تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه

سال نو مبارک

.

.

اس ام اس عید نوروز 94 عاشقانه

.

.

با تو از خاطره ها سرشارم. جشن نوروز تو را کم  دارم.

سال تحویل دلم می گیرد با تو تا آخر خط بیدارم

.

.

اس ام اس عاشقانه تبریک عید نوروز جدید

.

.

بهار امسال بی تو برایم از پاییز غم انگیز تر است

نوروزت مبارک

.

.

اس ام اس عاشقانه تبریک پیشاپیش عید نوروز 94

.

.

 

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم

سبزه را با یاد روی سبزه ات

سمنو به یاد شیرینی لبخندت

سایه دانه به رنگ چشم هایت

سرکه با یاد ترشی مهربانیت

سیب با یاد تردیه گونه هایت

سکه با یاد درخشش قلبت

سیر با یاد تندی کلامت

با همه خوبی ها و بدی هایت .... دوستت دارم

.

.

اس ام اس عاشقانه برای عید نوروز

.

.

زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند.

نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست پس نوروز بر تو فرخنده باد

.

.

اس ام اس عاشقانه برای تبریک عید نوروز 94

.

.

بهار با گلهایش ، و سال نو با امید هایش

این عید با امیدهایش بر تو ای عزیز ترینم مبارک

.

.

اس ام اس عاشقانه عید نوروز

.

.

 

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید

واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد

دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید

نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید

تا برایت پیام شادباشی بنویسم

نوروز مبارک

.

.

اس ام اس عاشقانه ویژه عید نوروز 94

.

.

 

برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود

و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک

.

.

 

اس ام اس های عاشقانه تبریک عید نوروز

.

.

 

لحظه های هستی من از تو پر شده ست

در تمام روز

در تمام شب

در تمام هفته

در تمام ماه

در تمام سالی که گذشت

نازنین من

نوروز مبارک

.

.

 

اس ام اس عاشقانه برای تبریک عید نوروز

.

 

.

نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2124
  • کل نظرات : 308
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 147
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 5,335
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,173
  • بازدید ماه : 8,002
  • بازدید سال : 35,216
  • بازدید کلی : 4,953,426